czwartek, 7 kwietnia 2022

Recenzja: Monika Michalik "Odnajdę cię"

Książka „Odnajdę cię” jest kontynuacją, a właściwie drugą częścią serii „Nie zapomnę o tobie” autorstwa Moniki Michalik.

Na początku moje oko przyciągnęła okładka, która idealnie odwzorowuje miejsce w którym toczy się również historia - Grecja. Sam fakt, skłonił mnie do sięgnięcia po książkę, gdyż uwielbiam wakacyjne klimaty.

Pomimo braku znajomości pierwszej części, bardzo dobrze mi się ją czytało. Autorka wyjaśnia co łączy, bądź łączyło bohaterów oraz jaka odgrywają rolę. Dzięki temu nie odczułam zbytnio ze jest to kontynuacja. Pióro jest bardzo przyjemne do czytania a styl autorki wywarł na mnie pozytywne uczucia.

„Miłość odnajdzie Cię tam, gdzie się jej najmniej spodziewasz.

Emilia i Nikias codziennie za sobą tęsknią. Chociaż związek na odległość nie jest usłany różami, oboje wracają myślami do wspólnie spędzonych chwil i nie mogą się doczekać ponownego spotkania.

Po wielu miesiącach rozłąki z ukochanym Emilia wreszcie postanawia odwiedzić Grecję. Nieoczekiwanie los po raz kolejny jako towarzysza wycieczki podsuwa jej Mateusza. Ich drogi jednak szybko się rozejdą…

Tymczasem w Polsce między Dankę i Janisa wkrada się ponura przeszłość. Upomina się o mężczyznę i zaczyna realnie zagrażać z trudem odzyskanemu szczęściu zakochanych. A oni raz na zawsze chcieliby uciec od wydarzeń, które tak mocno wpłynęły na ich życie.

Czy matka i córka wreszcie odnajdą upragnione szczęście?”

„Odnajdę cię” jest według mnie bardzo wartościowa historia. Nawiązuje głównie do pięknej, młodzieńczej miłości. Nie brakuje również wątku przyjaźni, wyborów (czasem nawet trudnych) jak i rozterek bohaterów.

Muszę przyznać ze autorka swietnie poradziła sobie z bohaterami. Miałam wrażenie ze oni żyją, wręcz jestem narratorem ich życia. Świetnie się po prostu bawiłam podczas czytania a wydarzenia i dialogi były dla mnie przez to bardziej żywe.

Cieszę się, ze miałam okazje przeczytać książkę jak i poznać pióro autorki które jak się okazało jest po prostu świetne. Polecam jak najbardziej książkę!


Joanna Postój


Książka otrzymana w ramach współpracy z wydawnictwem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz