poniedziałek, 4 kwietnia 2022

Recenzja: C.S. Riley "Good Boys go to heaven"

Ostatnimi czasy czytam dość sporą ilość literatury kobiecej. Najnowszym tytułem jaki wpadł w moje ręce była książka "Good Boys go to heaven". 

Przyznam, że początkowo byłam dość sceptycznie nastawiona do tej książki. Pospolita okładka i mało mówiący opis powodowały u mnie mieszane uczucia. Jednak stwierdziłam, że zaryzykuję. Miałam na swoim koncie kilka kiepskich książek erotycznych tego wydawcy. Jednak tutaj mieliśmy do czynienia w większej mierze z new adult.

Książka objętościowo jest dość spora co nie umknęło mojej uwadze i miałam nadzieję, że znajdę w niej dobrze opowiedzianą historię. Moje brzmi to kiczowato dziewczyna wraca po kilku latach do rodzinnego miasta. Miasta gdzie mieszka jej pierwsza miłość, która zniszczyła jej serce. Jednak nic nie jest takie jakie by się wydawało na początku.

Jest to mocna historia o pierwszej miłości oraz o tym jak złamane serce może być autodestrukcje. Autorka również w idealny sposób pokazuje jak rodzina może być toksyczna zwłaszcza matka. O tym jak opinia publiczna potrafi być największym priorytetem i pieniądze od szczęścia i bezpieczeństwa dzieci. W książce odnajdziecie dużo rodzinnych sekretów, które z nienaganną precyzją ujawnia autorka krok po kroku budując napięcie.

Jednak, książka to nie tylko smutek i opowieść o dojrzewaniu oraz odnajdywaniu siebie samej. Czytelnik może również rozkoszować się masą przezabawnych dialogów jakie prowadzą między sobą paczka przyjaciół. Jak beztroska miesza się z rodzinnymi i sercowymi dramatami. Nie czuć tutaj sztucznie budowanych relacji. Przez co historia wydaje się bardzo naturalna jakby naprawdę miała możliwość się wydarzyć. Chociaż kto wie?

Jeśli szukacie książki, która rozbawi i wzruszy do łez to gorąco polecam. Jest to mieszanka wybuchowa, która pokaże jak ważna jest prawdziwa miłość rodzicielska oraz prawdziwi przyjaciele pomagają nam się podnieść po bolesnym upadku.



Książka otrzymana w ramach współpracy z wydawnictwem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz