wtorek, 19 kwietnia 2022

Recenzja: Marzena Miłek "Słodycz zemsty"

 „Słodycz zemsty” jest to pierwsza książka pióra Marzeny Miłek, którą miałam okazję czytać.

„Mam na imię April i mam dwadzieścia osiem lat.

Zabrzmiało to trochę, jakbym przedstawiła się grupie wsparcia anonimowych alkoholików, jednak jest gorzej.

Znacznie gorzej.

Dzisiaj wychodzę z więzienia po odbyciu pięcioletniego wyroku.

Mówią, że nie ma gorszej zemsty niż ta zdradzonej kobiety.

Chcesz się przekonać?”

Sam wątek więzienny przewijający się w książce sprawił, że nie mogłam się oderwać. Poznajemy tutaj młodą April, którą życie potraktowało nie fair, a odbyta kara została niesłusznie do niej przypisana. Kobieta kieruje się chęcią zemsty na osobie, która za tym wszystkim stoi. Niecierpliwie czeka na moment, aż opuści więzienne mury i będzie mogła się odegrać.

Życie jednak ją zaskakuje, postanawiając postawić na jej drodze nie tylko przyjaciół, ale również osoby, które staną się dla niej ważniejsze niż myślała…

Samo pióro autorki genialnie się czyta. Jest proste i charakterne, przez co bardzo się polubiłam z jej twórczością. Podobało mi się, że książka jest pisana od strony różnych bohaterów. Uwielbiam takie powieści, gdzie możemy poznać uczucia i opinie również innych bohaterów!

Czas z książką minął mi bardzo szybko, wręcz mam wrażenie, że za bardzo pędził. Perspektywy bohaterów nie są długie i rozdziały tak samo. Zdecydowanie jest to dla mnie na plus, bo rzadko spotykam się z tak pisanymi książkami.

Cała książka jak i bohaterzy skradli moje serce. Zostali bardzo dobrze przedstawieni, mają w sobie coś, co ich odróżnia. Wątek miłosny w książce również się pojawia, ale nie przysłania całej fabuły. Zauważyłam, że jakakolwiek scena w książce ma swój ciąg dalszy, co jest kolejnym, ogromnym plusem.

Podsumowując, polecam książkę wszystkim lubiącym klimaty więzienne. Ja mam teraz fazę na seriale tego typu, więc tym chętniej sięgnęłam po książkę. Czekam z niecierpliwością na kolejne nowości od autorki.


Joanna Postój


Książka otrzymana w ramach współpracy z wydawnictwem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz