poniedziałek, 11 kwietnia 2022

Recenzja: Karolina Wilchowska "Apartament grzechu"

„Apartament grzechu” jest to nowość od autorki Karolina Wilchowska.

Muszę przyznać, że książka wywarła na mnie pozytywne wrażenie. W środku znajdziemy miłość, seks, trudne relacje miedzy bohaterami, zawiść a także wątek prześladowcy.

„Apartament, którego ściany widziały niejeden grzech.

Amy to młoda przedsiębiorcza kobieta, która lubi dobrą zabawę i ostry seks. Niestety, życie nie szczędzi jej kopniaków: najpierw narzeczony porzuca ją przed ołtarzem, potem wpada w ręce psychopaty i choć udaje się jej uniknąć śmierci, trauma pozostaje. A kiedy wreszcie znajduje wymarzonego partnera, Nathana, i wydaje się jej, że wyszła na prostą, znowu los usiłuje z niej zakpić.

Czy Amy i Nathanowi uda się przeżyć starcie z seryjnym mordercą? Czy odnajdą szczęście spokój w luksusowym apartamencie pełnym grzechu?”

Bardzo podobała mi się cała powieść. Byłam ciekawa, jak autorka poprowadzi cały klimat kryminalny ale było ciekawie. Momentami dostawałam gęsiej skórki, szczególnie przy opisach. Fakt, czasem jednak brało mnie obrzydzenie, szczególnie w wątku Steve’a. Myślę jednak, że autorka miała taki zamiar odnośnie emocji podczas czytania.

Zastanawia mnie, skąd pomysł na taki wątek? Dokładnie taki psychopatyczny i nieludzki. Był tak realistyczny, że mam niemal pewność, że inspiracja wypłynęła właśnie przez kryminały. Może one stały się inspiracja? Jak ich nie czytam, tak mam wrażenie że wyjątkowo tu pasował. Bez tego, książka nie byłaby tak inna a zarazem ciekawa.

Już nie pamietam kiedy, w takim napięciu i niepewności czytałam dalsze rozdziały!

Bardzo polubiłam się z bohaterami. Zostali dobrze i ciekawie przedstawieni, co sprawiło ze tym bardziej ciężko było mi się oderwać od książki. Czyta się ja szybko, bo autorka zdecydowanie ma przyjemne pióro.

Absolutnie nie żałuję sięgnięcia po książkę. Było mi smutno, gdy dotarłam do epilogu ale po konsultacji z autorka dowiedziałam się że będzie więcej części! Relacja Nathana i Amy skradła moje serce, wiec tym bardziej jestem ciekawa jak potoczyło się ich życie oraz innych bohaterów.

Czy polecam? Zdecydowanie! Jest to niebanalna powieść, która wywołała u mnie bardzo dużo różnych emocji - a takie książki uwielbiam!


Joanna Postój


Książka otrzymana w ramach współpracy z wydawnictwem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz