środa, 16 marca 2022

Recenzja: Krystyna Mirek "Niezwykła miłość"

„Niezwykła miłość” urzekła mnie przede wszystkim okładką. Przyciągnęła tak moje oko, że nie byłam w stanie po nią nie sięgnąć.

Jest to moje drugie spotkanie z autorka bo w grudniu miałam możliwość recenzować książkę „Złoty płatek śniegu” i już wtedy pióro autorki przypadło mi do gustu. Dlatego też mimo okładki nie potrafiłam przejść obok niej obojętnie.

„Miłość czasem zaskakuje, pojawiając się tam, gdzie nikt jej się nie spodziewa.

Hania o tym wiedziała. A jednak dała się zaskoczyć. Nie szukała nowej przygody, chciała tylko wyleczyć złamane serce.

Bartosz ma narzeczoną. Planują ślub. Ale wciąż coś zgrzyta w tym związku. Życie gwałtownie odwróci karty, a on będzie się musiał zmierzyć z prawdą, która wydaje się nie do uwierzenia.

Co się dzieje, gdy miłość pojawia się w niewłaściwym momencie? Kiedy człowiek stara się zachować w porządku, ale nie wiadomo, co to dokładnie oznacza? Gdy trzeba odgadnąć, kto mówi prawdę?

Serce czy rozum? Co wybrać, gdy jedno źle podpowiada, a drugie też się myli? Czy jest trzecie wyjście?”

Już od początku autorka serwuje nam informacje, które pomagają nam się połapać o czym może być książka - a mimo tego nie popsułam sobie zabawy! Uwielbiam to, jak autorka przekazuje w książce emocje bohaterów. Dzięki nim cała powieść żyje bo wykreowała ich bardzo dobrze. Samą historię czyta się szybko i lekko co jest dla mnie bardzo ważne w książkach.

Jak wskazuje sam tytuł - miłość przychodzi do nas nagle. Przede wszystkim niespodziewanie bo przecież nie można jej zaplanować ani z niej zrezygnować. Ona po prostu się pojawia, a wytłumaczenia i wymówki nie maja sensu, że teraz nie pora. Motyw problemu trójkąta emocjonalnego, odpowiedzialność i rozwaga są głównymi wątkami całej powieści. Według mnie jest to mądra, warta uwagi pozycja. Pozwala przystanąć nawet i zastanowić się nad własnym życiem.

Podsumowując, nowość autorki jak najbardziej polecam. Nie jest to zwykle, cukierkowe romansidło czy obyczajówka.


Joanna Postój 


Książka otrzymana w ramach współpracy z wydawnictwem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz