sobota, 11 grudnia 2021

Recenzja: Caroline Angel "Istny drań"

„Istny drań” jest to trzecia część z cyklu książek opowiadających o rodzinie Collins’ów.

Drake jest synem Abby i Black’a Collinsa (bohaterowie z pierwszej części). W książce przedstawiony jako kapitan drużyny, łamacz kobiecych serc, podrywacz a przede wszystkim łobuz. Taką opinię nosi w szkole, na którą wyjątkowo sobie też zasłużył. Wszyscy mają go dość, zaczynając od szkoły a kończąc na rodzinie. Jak się okazuje, skrywa również drugą stronę siebie. A o niej przekona się dopiero, gdy spotka na swojej drodze właściwą osobę…

Książka jest bardzo emocjonalna i dobrze napisana. Rozdziały są podzielone na różnych bohaterów więc fajnie zobaczyć różne sytuacje z innych perspektyw.

Mam za sobą wszystkie książki w wersji papierowej autorki ale musze przyznać, że ta seria stała się nawet moją ulubioną! Widać, że autorka bardzo mocno już wypracowała swój pisarski warsztat. Nic tylko czytać jej kolejne książki, a z tego co wiem kolejne pojawią się już w przyszłym roku!

Bohaterowie są fantastycznie i dokładnie wykreowani. Mają swoje charaktery, które tylko przyciągają aby czytać książkę aż się jej nie skończy. Podoba mi się również przemiana bohaterów. Nie chcę zdradzać za dużo ale musze przyznać, że śledziłam ich od losy od początku aż do końca. Dobrze że również na tym autorka skupiła swoją uwagę.

Dialogi są dopracowane, a przede wszystkim też zabawne i z sarkazmem! Musze przyznać, że zaimponowała mi ta seria. Fajnie, że autorka w każdej części pokazuje losy kolejnych bohaterów. Nawet sprawdziłam wattpad autorki i widzę ze powstają kolejne części, co mnie niesamowicie cieszy!

Jeśli lubicie czytać książki o niebanalnej historii, z nutką zamieszkania to ta pozycja jest idealna. Zdecydowanie polecam ją nastolatkom ale również dorosłym!


Joanna Postój



Książka otrzymana w ramach współpracy barterowej z wydawnictwem Editio Red.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz