czwartek, 15 września 2022

Ralph Gantzhorn, Stephan Hagenbusch, Bernd Jung "Szwajcaria. 36 tras trekkingowych"


„Szwajcaria. 36 tras trekkingowych” jest to całkiem grubaśny przewodnik o Szwajcarii. Nie tylko skupia się na trasach trekkingowych, ale zawiera również podstawowe informacje, niezbędne każdemu turyście planującemu wypad do Szwajcarii. 


Sama okładka jest ciekawa oraz nawiązująca do tego, co znajdziemy w środku. Muszę przyznać, że do niedawna jeszcze nie myślałam o pieszych wycieczkach w górach. Jednak coraz bardziej nabieram ochoty aby sama pokonywać kolejne szlaki.
Totalnie zakochałam się w zdjęciach. Według mnie jest ich pełno zatem wyobraźnia bardziej działa podczas czytania. Ogólnie poradnik jest podzielony na dwie części. Pierwsza z nich skupia się na, powiedziałabym, teorii tego jak przygotować się do wędrówki, ale druga poświęcona jest już samemu omówieniu tras trekkingowych. Ucieszyłam się widząc, że poziomy tras są dla wszystkich! Każdy z nas może zacząć.
Uważam, że warto zapoznać się z tym poradnikiem. Przekonało mnie to, że wszystko jest dokładnie opisane na trasach. Nie tylko skąd wyruszyć, ale również noclegi, szczyty na trasie i wiele innych. Przygotuje to nas do właściwej wędrówki oraz ułatwi początkującym. Myślę, że takich książek (przewodników) powinno być więcej na rynku wydawniczym!

Dziękuję wydawnictwu Editio za egzemplarz do recenzji.

Joanna Postój

Książka otrzymana w ramach współpracy z wydawnictwem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz