czwartek, 9 czerwca 2022

Recenzja: Hannah Alice "Księga ciała"

Macie w domu dziecko, które interesuje się naprawdę wszystkim i zadaje dużo pytań? "Księga ciała" to idealna opcja do nauki anatomii dla młodych odkrywców. 

Wewnątrz znajdziecie odpowiedzi na większość nurtujących pytań. Dzięki tej książce maluch dowie się, dlaczego się porusza, gdzie płynie krew oraz jak oddycha. To tylko mały fragment tego co oferuje nam książka.

 

Całość została opatrzona genialnymi ilustracjami, które w prosty sposób przekazują informacje, jednak wisienką na torcie są foliowe wizerunki ludzkiego ciała prezentujące to co mamy w środku z dużą dokładnością. Mój starszy syn jest fanem cyklu "Było sobie życie" więc wiedziałam, że ta książka skradnie jego serce. Tak jak myślałam był to strzał w dziesiątkę. Całość jest w twardej oprawie z twardymi stronami, dzięki czemu wytrzyma długotrwałe użytkowanie.

Odkąd książka jest w użyciu synek zasypuje mnie ciekawostkami, które mu wcześniej przeczytałam. To bardzo miłe widzieć jak dziecko rozwija swoje zainteresowania. Więc jeśli macie w domu małego fana anatomii to biegiem do księgarni. Idealna pozycja na wspólne spędzenie czasu.  Czekam na więcej publikacji z serii.

 

Książka otrzymana w ramach współpracy z wydawnictwem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz