wtorek, 15 lutego 2022

Recenzja: Katarzyna Rzepecka "Jej bohater"

„Jej bohater” Katarzyny Rzepeckiej to fantastyczna, niezwykle nasycona miłością i wiedzą powieść.

„Kiedyś kobieta zraniła jego serce.

Czy mimo to będzie w stanie otworzyć się na nową miłość?

Losy Hanny i Eryka już się kiedyś splotły: dawno temu mężczyzna uratował jej życie, ale kiedy po latach spotykają się ponownie, ona nie rozpoznaje w nim swojego wybawiciela. Hanna z kolei zbyt mocno przypomina Erykowi byłą żonę, przez co ten nie jest w stanie zapanować nad targającymi nim emocjami: pożądaniem, tkliwością, zazdrością, a nawet nienawiścią. Kiedy na horyzoncie pojawi się rywal, Eryk będzie musiał zdecydować, czy ulegnie lękowi przed ponownym odrzuceniem, czy zawalczy o kobietę, którą kocha.

Przesycona zmysłowością opowieść o ludziach, którzy zagubili się w życiu i próbują na nowo znaleźć swoje miejsce na ziemi.”

Historia z początku wydawała mi się w jakimś stopniu aż za bardzo oczywista. Zdawałam sobie sprawę, że dopiero zaczynam przygodę z jej bohaterami ale jakoś nie mogłam się przemóc. Jednak wiem, że gdybym odłożyła wtedy książkę, nie przeczytałabym tak fantastycznej powieści.

Fabuła powieści idzie w idealnym tempie - nie za szybko, nie za wolno. Intrygi i romans, to są dwie cechy je charakteryzujące. Poznajemy bohaterów, wręcz się do nich przyzwyczajamy. Uważam, że zostali świetnie nam, jako czytelnikom przedstawieni. Podobała mi się dawka humoru wpleciona w dialogi między bohaterami co również podniosło moją ocenę o książce.

Muszę przyznać, że książek o tematyce gór nie miałam okazji czytać. Cieszę się bardzo, że autorka postanowiła iść w te stronę. A najbardziej jestem pod wrażeniem, że w opisach i dialogach przekazuje nam cenną wiedzę nie tylko z zakresu gór i wspinaczki.

„- I oto właśnie chodzi w miłości, Eryku, o to wsparcie, o dobre słowo, o otuchę w trudniejszych chwilach. Nie o pożądanie, chociaż to też jest ważne, wiadomo, jednak o to zrozumienie. I nigdy nie zapominaj by mówić mi o swoich problemach, ilekroć coś cię męczy”

Właśnie tego typu przekazy sprawiają, że czasem warto zatrzymać się na chwilę i pomyśleć. Przewartościować swoje życie, priorytety jak bohaterzy z książki autorki.

Bardzo cieszę się, że miałam okazję poznać pióro autorki. Jest ono lekkie i łatwe do czytania. Nie mogę się już doczekać kontynuacji serii! A wiem ze będzie bo uważnie przeczytałam na końcu „od autorki” 


Joanna Postój



Książka otrzymana w ramach współpracy z wydawnictwem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz