poniedziałek, 12 września 2022

Recenzja: Joanna Balicka "Kontrakt"

"Kontrakt" to kolejna świetna książka autorstwa Joanny Balickiej. Łączy ona ze sobą wiele skrajnych emocji, począwszy od nienawiści aż po pożądanie.

Bohaterzy według mnie są dość szablonowi, ale mimo wszystko mój odbiór wykreowanych postaci jest pozytywny. Większość porównań występujących w książce działa na mnie odstręczająco, jednak całość dopełnia poczucie humoru postaci występujących w książce, oraz liczne komizmy sytuacji, które z pewnością rozbawią nie jednego czytelnika i w mojej ocenie nadrabiają wspomnianą wcześniej stratę. Przyznam, że niezwykle rozczuliła mnie relacja między Treyvonem a jego niebiologiczną córeczką Zoe.  

Doceniam to, że w książce pojawia się słownictwo, które faktycznie jest używane w pracy pilota czy stewardessy. Świadczy to o tym, jak dokładny "research" tego tematu zrobiła autorka przed napisaniem książki. 

Jeśli poszukujecie książki z dużą liczbą pikantnych scen oraz motywem hate-love, to zdecydowanie książka dla was i jestem przekonana, że przypadnie wam do gustu. 

 

Milena Majka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz